Izobraževanje je zasnovano za vse, ki želite razviti ključno znanje in veščine za oblikovanje estetsko dovršenih izdelkov. Program združuje teoretično znanje, praktične veščine in samostojno projektno delo, ki omogoča udeležencem, da ustvarijo vizualno privlačne in inovativne rešitve.
Pridobili bote razumevanje estetike in njenega pomena pri oblikovanju izdelkov. Obravnavani so ključni estetski trendi, barvna teorija, oblikovanje in kompozicija, kar udeležencem omogoča analitičen pristop k ocenjevanju estetske vrednosti izdelkov. Posebno pozornost namenjamo orodjem za vrednotenje estetike, ki prispevajo k razvoju kritičnega mišljenja in analitičnih sposobnosti. Na praktičnem delu boste pridobili veščine vizualnega komuniciranja in se učijo uporabe sodobnih grafičnih orodij ter programske opreme za oblikovanje. Izdelava prototipov in maket omogoča praktično preverjanje idej in njihovo nadaljnjo izpopolnjevanje. Povratne informacije in kritična ocena spodbujajo razvoj vizualnih elementov izdelkov, ki se izboljšujejo skozi interaktivno sodelovanje.
V zadnjem delu programa boste razvili izdelek ali koncept z visoko estetsko vrednostjo. Naloga zajema raziskovanje, načrtovanje, oblikovanje in predstavitev končnega izdelka. To predstavlja priložnost za uresničitev pridobljenega znanja in veščin ter izražanje kreativnosti in inovativnosti.
- Sposobnost samostojnega oblikovanja konceptov novih izdelkov, ki združujejo funkcionalne, estetske in druge pomembne oblikovalske parametre.
- Razvijanje sposobnosti za ocenjevanje estetske vrednosti izdelkov ter uporaba teoretičnih znanj o estetiki, barvni teoriji, oblikovanju in kompoziciji.
- Obvladovanje grafičnih orodij in programske opreme za oblikovanje ter izdelava prototipov in maket za preverjanje idej in njihovo izboljšavo.
- Sposobnost jasne in privlačne vizualne predstavitve idej in konceptov.
- Sposobnost samostojnega razvoja izdelka ali koncepta, ki ustreza visokim estetskim standardom, vključno z raziskovanjem, načrtovanjem, oblikovanjem in predstavitvijo.
- Sposobnost izražanje kreativnih in inovativnih rešitev skozi interaktivno sodelovanje ter kritično ocenjevanje in izboljševanje vizualnih elementov.
Dan | Čas | Aktivnost |
DAN 1 | 18:00 - 20:00 MS Teams |
|
DAN 2 | 18:00 - 21:00 MS Teams |
|
DAN 3 | 16:00-20:00 MS Teams |
|
DAN 4 | 16:00-20:00 |
|
DAN 5 | 8:00 – 13:00 |
|
DAN 6 | 18:00-21:00 MS Teams |
|
DAN 7 | 18:00-21:00 MS Teams |
|
DAN 8 | 17:00-21:00 MS Teams |
|
DAN 9 | 17:00-21:00 MS Teams |
|
DAN 10 | 17:00 – 21:00 MS Teams |
|
DAN 11 | 17:00 – 21:00 MS Teams |
|
DAN 12 | 17:00 – 21:00 MS Teams |
|
DAN 13 | 17:00 – 19:00 MS Teams |
|
Pogoji za pristop k izobraževanju
Ni pogojev za pristop.
Bi se želeli prijaviti na to izobraževanje?
Seznam razpisanih izobraževanj s termini je na voljo na spletni strani pod zavihkom aktualna izobraževanja in v koledarju izobraževanj. Če med ponujenimi programi ne najdete ustreznega, nam pošljite povpraševanje na e-poštni naslov cvu.fs@um.si. Na vaše povpraševanje bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.
Doc. dr. Jasmin Kaljun
je vodja magistrskega študijskega programa Inženirsko oblikovanje izdelkov na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo je usmerjeno v uvajanje kreativnih pristopov k oblikovanju in razvoju izdelkov, ki temeljijo na ergonomskih in estetskih principih ter se opirajo na računalniško podprto oblikovanje in konstruiranje. Posebno pozornost posveča razvoju in implementaciji naprednih računalniških tehnologij in vizualizacijo 3D modelov v virtualnem okolju. Pri svojem delu razvija tehnike in pristope realističnega upodabljanja s programskimi paketi Keyshot in Solidworks Vizualize ter orodji za grafično poodelavo vizualizacij programskega paketa Corel.
asist. Aleksander Praper
je samozaposlen kot oblikovalec in fotograf, je tudi vodja oblikovanja koles Noordung, na Fakulteti za Strojništvo v Mariboru pa opravlja delo asistenta, v okviru Laboratorija za inženirsko oblikovanje. Njegovo področje delovanja s študenti obsega predvsem kreativno razmišljanje, različne tehnike ročnega skiciranja, razvoj idej, predstavitve idej in fotografijo.
doc. dr. Andrej Cupar
je asistent v Laboratoriju za inženirsko oblikovanje na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo zajema predvsem pojem »3D«. To je 3D modeliranje, 3D skeniranje, 3D prototipiranje in predvsem obdelavo in pripravo 3D modelov v različnih programski orodjih, kot je Rhinoceros 3D, kjer se izvaja predvsem konceptno 3D modeliranje, lahko tudi z uporabo Grasshopperja, in SolidWorks, kjer poteka nadaljnji, običajno bolj tehnično naravnan proces 3D modeliranja.