Skip to main content Skip to page footer
Definiranje estetske vrednosti proizvoda - razvoj vizualno privlačnih izdelkov
Cilji izobraževanja
Ni podatka…
Predstaviti programsko okolje za pripravo merilnega programa.
Usposobiti študente za izvedbo meritev z laser trackerjem.
Usposobiti študente za uporabo programskega okolja za načrtovanje zahtevnih meritev. 
Deli izobraževanje
Podrobnosti izobraževanja
6 tednov
slovenski
kombinirano
2
/15
0,00 €
Vsebina

Izobraževanje je zasnovano za vse, ki želite razviti ključno znanje in veščine za oblikovanje estetsko dovršenih izdelkov. Program združuje teoretično znanje, praktične veščine in samostojno projektno delo, ki omogoča udeležencem, da ustvarijo vizualno privlačne in inovativne rešitve. 

Pridobili bote razumevanje estetike in njenega pomena pri oblikovanju izdelkov. Obravnavani so ključni estetski trendi, barvna teorija, oblikovanje in kompozicija, kar udeležencem omogoča analitičen pristop k ocenjevanju estetske vrednosti izdelkov. Posebno pozornost namenjamo orodjem za vrednotenje estetike, ki prispevajo k razvoju kritičnega mišljenja in analitičnih sposobnosti. Na praktičnem delu boste pridobili veščine vizualnega komuniciranja in se učijo uporabe sodobnih grafičnih orodij ter programske opreme za oblikovanje. Izdelava prototipov in maket omogoča praktično preverjanje idej in njihovo nadaljnjo izpopolnjevanje. Povratne informacije in kritična ocena spodbujajo razvoj vizualnih elementov izdelkov, ki se izboljšujejo skozi interaktivno sodelovanje. 

V zadnjem delu programa boste razvili izdelek ali koncept z visoko estetsko vrednostjo. Naloga zajema raziskovanje, načrtovanje, oblikovanje in predstavitev končnega izdelka. To predstavlja priložnost za uresničitev pridobljenega znanja in veščin ter izražanje kreativnosti in inovativnosti. 

Kompetence

  • Sposobnost samostojnega oblikovanja konceptov novih izdelkov, ki združujejo funkcionalne, estetske in druge pomembne oblikovalske parametre.
  • Razvijanje sposobnosti za ocenjevanje estetske vrednosti izdelkov ter uporaba teoretičnih znanj o estetiki, barvni teoriji, oblikovanju in kompoziciji.
  • Obvladovanje grafičnih orodij in programske opreme za oblikovanje ter izdelava prototipov in maket za preverjanje idej in njihovo izboljšavo.
  • Sposobnost jasne in privlačne vizualne predstavitve idej in konceptov.
  • Sposobnost samostojnega razvoja izdelka ali koncepta, ki ustreza visokim estetskim standardom, vključno z raziskovanjem, načrtovanjem, oblikovanjem in predstavitvijo.
  • Sposobnost izražanje kreativnih in inovativnih rešitev skozi interaktivno sodelovanje ter kritično ocenjevanje in izboljševanje vizualnih elementov.

Urnik izobraževanja

Dan

Čas

Aktivnost

DAN 1

18:00 - 20:00

MS Teams

  • Predstavitev izobraževanja.
  • Uvod v vzvratno inženirstvo.
  • Predstavitev in opredelitev projektnih nalog.

DAN 2

18:00 - 21:00

MS Teams

  • Metode prostorske digitalizacije.
  • Tehnologija prostorske digitalizacije.

DAN 3

16:00-20:00

MS Teams

  • Generiranje oblaka točk.
  • Generiranje in obdelava mrežnega modela.

DAN 4

16:00-20:00

  • Optična prostorske digitalizacije 1. 

DAN 5

8:00 – 13:00

  • Optična prostorska digitalizacija 2.
  • Fotogramerija – zajem posnetkov.

DAN 6

18:00-21:00

MS Teams

  • Rekonstruiranje površinskega modela.
  • Prepoznavanje značilk.

DAN 7

18:00-21:00

MS Teams

  • Prostorska brezkontaktna metrologija.

DAN 8

17:00-21:00

MS Teams

  • Fotogrametrija v vzvratnem inženirstvu.
  • Primeri vzvratnega inženirstva v praksi.
  • Konzultacije glede projketnih naloog.

DAN 9

17:00-21:00

MS Teams

  • Praktično delo s skenogrami.
  • Obdelava izhodiščnega skonograma.

DAN 10

17:00 – 21:00

MS Teams

  • Kreiranje površinskega modela.
  • Prepoznavanje značilk.
  • Gradnja CAD modela.

DAN 11

17:00 – 21:00

MS Teams

  • Praktičen primer prostorske metrologije.

DAN 12

17:00 – 21:00

MS Teams

  • Fotogrametrijska rekonstrukcija modela.
  • Obdelava tekstur.
  • Gradnja mrežnega modela.
  • Predstavitev virtualnih model.

DAN 13

17:00 – 19:00

MS Teams

  • Predstavitev projektnih nalog.

 

Pogoji za pristop k izobraževanju

Ni pogojev za pristop.

 

Bi se želeli prijaviti na to izobraževanje?

Seznam razpisanih izobraževanj s termini je na voljo na spletni strani pod zavihkom aktualna izobraževanja in v koledarju izobraževanj. Če med ponujenimi programi ne najdete ustreznega, nam pošljite povpraševanje na e-poštni naslov cvu.fs@um.si. Na vaše povpraševanje bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Nosilec izobraževanja

Doc. dr. Jasmin Kaljun

je vodja magistrskega študijskega programa Inženirsko oblikovanje izdelkov na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo je usmerjeno v uvajanje kreativnih pristopov k oblikovanju in razvoju izdelkov, ki temeljijo na ergonomskih in estetskih principih ter se opirajo na računalniško podprto oblikovanje in konstruiranje. Posebno pozornost posveča razvoju in implementaciji naprednih računalniških tehnologij in vizualizacijo 3D modelov v virtualnem okolju. Pri svojem delu razvija tehnike in pristope realističnega upodabljanja s programskimi paketi Keyshot in Solidworks Vizualize ter orodji za grafično poodelavo vizualizacij programskega paketa Corel. 

Ostali izvajalci

asist. Aleksander Praper

je samozaposlen kot oblikovalec in fotograf, je tudi vodja oblikovanja koles Noordung, na Fakulteti za Strojništvo v Mariboru pa opravlja delo asistenta, v okviru Laboratorija za inženirsko oblikovanje. Njegovo področje delovanja s študenti obsega predvsem kreativno razmišljanje, različne tehnike ročnega skiciranja, razvoj idej, predstavitve idej in fotografijo. 

doc. dr. Andrej Cupar

je asistent v Laboratoriju za inženirsko oblikovanje na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo zajema predvsem pojem »3D«. To je 3D modeliranje, 3D skeniranje, 3D prototipiranje in predvsem obdelavo in pripravo 3D modelov v različnih programski orodjih, kot je Rhinoceros 3D, kjer se izvaja predvsem konceptno 3D modeliranje, lahko tudi z uporabo Grasshopperja, in SolidWorks, kjer poteka nadaljnji, običajno bolj tehnično naravnan proces 3D modeliranja.